Mesaj de bun venit

Dupa mult timp de ezitare, teama sau chiar resemnare, m-am hotarat sa fac ce stiu eu mai bine: sa scriu. M-am saturat sa ma prefac ca nu aud acel strigat care vine din interiorul meu si care tot ce-si doreste e sa fie manifestat, asemenea unei cascade.

Dar de data asta, mi-am deschis bine urechile si am inceput sa-l ascult. Pentru prima data dupa mult timp, nu mai caut sa ascult doar ce au altii de spus, ci ascult o voce interioara, caci am inteles ca esentialul nu-l voi descoperi niciodata la taraba ; acesta e ascuns in locul in care nu te-ai fi gandit niciodata sa cauti : in tine !

Imi amintesc de afirmatia lui Michelangelo dupa ce a sculptat statuia lui David : « David era deja acolo. Eu n-am facut decat sa dau piatra la o parte. » Si pentru ca mesajul marilor personalitati e inca foarte actual, m-am hotarat si eu sa dau piatra la o parte cu ajutorul scrisului, pentru ca esentialul sa iasa la lumina.

Si pentru ca voi sculpta in cuvinte lectii de viata, te invit sa iei parte la toate incercarile mele, intrucat e foarte probabil sa te regasesti sau cel putin sa-ti dea de gandit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 comentarii

Din categoria Lectii

14 răspunsuri la „Mesaj de bun venit

  1. victoria preotesescu

    deosebit aici.. mult succes……!
    o zi buna tuturor!

  2. Mihaela

    Scrii foarte frumos si ma regasesc in ceea ce scrii!!! Sa ai o zi buna si sa te citim cat de des.

  3. georgiana

    Buna! Imi place f mult stilul tau, ai talent, e clar. Si e clar ca esti o persoana profunda, atenta la trairile ei. Incercam sa gasesc un formular de contact pe site, ca sa iti scriu cateva randuri… dar nu l-am gasit. Imi dai alte variante de a lua legatura cu tine? 🙂 O duminica frumoasa!

  4. alynunyvers

    Buna!
    Te-am descoperit intamplator sau nu.
    Voi urmari cu interes lectiile de viata prezentate aici.

    Cu bine!

  5. poe florin

    fantastic fara comentarii…lectii de viata

  6. Am citit cu mare atentie ,toate articolele tale .Lectii din viata….. Foarte frumos, ma regasesc in ele ……Adela iti doresc un succes deosebit, Te voi urmari…..Bunul Isus sa te mingie cu bunatatea lui…Amin….

  7. …Iacătă, am ajuns la… început! Am citit tot! Mi-a plăcut! Îmi aminteşte de zilele când m-am, apucat de lucru la ceea ce avea să devină peste câţiva ani, „Începutul călătoriei”. În prima sa variantă, „Ritmuri Interioare”, avea o mulţime de negaţii. A venit apoi feed-back-ul. Mi-au trebuit luni în şir să îmi dau seama ce „scârţâie”, pentru că mesajele erau tare frumoase, dar… SIMŢEAM ceva nelămurit în ele. După ce am descoperit efectul negaţiilor asupra mea, am publicat versiunea fără negaţii. Şi totul, absolut totul s-a schimbat de atunci! Viaţa mea, viaţa altora… Astăzi, sunt trei oameni în lume, care scriu fără negaţii. În urmă cu 4 ani, chiar şi acum 3 ani, eram doar eu. Şi acum, iată-mă, la început! De ce la început?
    Răspunsul clasic, e „pentru că te-ai apucat să citeşti de la coadă”. Adevărat! Dar dacă am reuşit, se cheamă că se poate! Iar dacă se poate, astra înseamnă că am demonstrat că orice sfârşit e un început şi invers!
    Poţi să începi aşadar să scrii fără negaţii! Dacxă tot te-ai apucat de schimbări… 😉
    SUCCES!

  8. salut….si eu sunt blogger ,dar incepator,vad ca tu ai un stil aparte si chiar crezi in ceea ce spui.imi pare bine sa stiu ca unii dintre noi pot fi foarte preocupati de ceea ce fac.

    • Salut. Multumesc de mesaj.Nu stiu daca am un stil aparte, dar pot spune ca scriu din experienta mea de zi cu zi si tot ce scriu vine din mine, deci imi este usor. Nu mi-a fost usor insa sa scriu despre punctele mele slabe, despre esecurile mele, dar adevarul este ca acestea fac parte din viata oricarui om si ar fi ipocrit sa le ascundem; mai cred ca tuturor ne prinde bine sa aflam ca si altii trec prin experiente similare si ca se pot depasi cu lectiile invatate. Pana la urma, invatam unii de la altii.

Lasă un răspuns

