Ai primit un mesaj!

message-in-bottle

Am revenit după o pauză de la scris, dar n-am rezistat foarte mult deoparte. În fiecare zi mai tai jos de pe lista  o frică sau o prejudecată dobândită de mult timp și cu fiecare tăiere simt o ușurare. Zilnic ni se dau situații menite să ne ajute să conștientizăm, zilnic ni se oferă răspunsul la întrebările care ne frământă, iar dacă nu le vedem e pentru că nu căutăm unde trebuie mesajele.

E ca și cum ai ști că trebuie să primești un mesaj dar nu cauți decât în cutia poștală, poate acel mesaj a ajuns și altcumva la tine, poate prin telefon,  printr-un porumbel, însă n-ai verificat toate variantele.

Când eram mică, neexistând internet sau telefonie mobilă, obișnuiam împreună cu prietena mea cea mai bună să ne scriem bilețele pe care le lăsam sub pragul de la ușă. Ne scriam zilnic și abia așteptam să văd ce mi-a scris nou. Într-o zi când așteptam răspuns de la ea și am verificat sub prag nu era niciun bilețel.

Zilele au trecut și nu mai primeam nimic, întristându-mă ca o fetiță cu ochii mari și plini de dezamăgire ce eram. Apoi ne-am întâlnit și i-am reproșat absența, însă ea mi-a spus că nu a încetat nicio zi să-mi scrie. N-am crezut-o și am plecat dezamăgită, dar când să intru în casă am văzut femeia de serviciu de pe scară cum mătura un bilețel de sub prag. Aceasta mutase toate bilețelele de la prietena mea sub ghiveciul unei flori de lângă ușa apartamentului în care locuiam.

Lumina s-a aprins din nou în ochii unei fetițe pentru care acea legătură de prietenie însemna enorm. Am început să culeg toate bilețele cu scrisul mare specific unui copil și să le citesc cu atâta fericire în inimă.

Cred că de multe ori ne grăbim să judecăm, ne grăbim să ne urcăm în barca dezămăgirii. Dacă ne schimbăm unghiul din care privim, soluția devine vizibilă la orizont. Dacă aștepti un mesaj, fie că îl aștepti de la Univers, de la Dumnezeu, de la cineva drag sau chiar de la tine, asigură-te că ai verificat toate locurile și situațiile prin care acel mesaj putea ajunge la tine. Acesta există și abia așteaptă să fie citit…de tine.

9 comentarii

Din categoria Lectii

9 răspunsuri la „Ai primit un mesaj!

  1. Scurt, la obiect, melodios ca o poezie si cu continut adanc. Minunat!

  2. Elvira

    Multumesc mult pentru mesaj. Foarte sugestiv si demn de luat in seama

  3. Magda

    Profund si superb!

  4. Adriana

    Multumesc frumos pentru cele scrise mai sus, si eu am avut aceeasi dezamagire cand nu primea-m nimic de ziua mea, insa D-zeu mi-a dat un ingerasi cadou si nu mai vreau nici un cadou, pentru ca nu se compara cu ce am primit acum 4 ani si jumatate. Sa aiba toti noroc si sanatate, multumesc din suflet!

  5. Nicu

    Multumesc pentru toate mesajle!

  6. cu ajutorul ” o zi mai buna” ti am descoperit blogul…scrii f frumos iar mesajul acestui „mesaj” e asa profund si intelept si e menit sa ne traga un pic de urechi…cine a simtit durerea va inlocui „auzul” cu „ascultarea” efectiva…
    asa suntem de superficiali, si asa repede aruncam cu piatra…
    spor mult!

  7. constantin

    Felicitari…scrii bine si frumos…ai har! Fiecare avem cite ceva, dar cred ca cei mai multi nu stiu ce! tu il ai pe cel al scrisului. Ar fi pacat sa te opresti…indiferent de ce si de cine! Intr-adevar nu intotdeauna, progresul aduce bucurie sau apropiere. Farmecul citirii unei scrisori nu se compara cu cel al deschiderii unui mail. Lucrurile vechi au alt farmec, aparte. E ca si caldura de la soba, cu mirosul de lemn ars si trosniturile specifice care nu se compara cu caldura caloriferului. Ne departam de lucrurile naturale si frumoase si ne apropiem de artificial si kitch. Am intrat intamplator aici la tine, ca acela care cauta o usa si din greseala nimereste in cu totul alta!. cautam usa cu aprozarul si am deschis una catre visare si contemplare, incat am uitat sa o mai inchid, vrajit de cuvintele tale si de frumusetea sentimentelor si gandurilor… Visare si meditatie… Hmmm cu ce se mai maninca astea? Toti sunt hraniti precum vacile dintr-un grajd, doar cu vesti teribiliste despre crime, violuri si hotii, politica si iar hotii! Continua sa scrii si cine stie, poate intr-o zi, voi citi o carte de a ta, un roman sau un jurnal. Succes! Gata , inchid usa, sa fii Tu in continuare! Pa…

Lasă un răspuns

