Timp cu tine insuti

20

Azi m-am plimbat prin oraș fără celular…Interesant e faptul că m-am simțit mai bine, deși a fi fără celular în ziua de azi creează multe dezavantaje, poate pentru că mai nou nimic nu se mai concepe fără telefon și fără internet.

Cum m-am simtit fără telefon? Liberă sau eliberată…De regulă când aveam puțin timp și eram singură prin oraș mă grăbeam să butonez telefonul. La fel fac mulți oameni când stau la cozi sau au puțin de așteptat sau pur si simplu au devenit dependenți de telefon. Ne conectăm cu toții la aceleași surse, mai puțin la noi înșine.

Tot azi am intrat într-un restaurant, iar la o masă era un prieten, dar cu ochii atât de absorbiți de telefon încât ai fi zis că e ceva magic acolo. Ochii săi urmăreau cu aviditate un ecran care părea a fi o adevărată desfătare pentru mintea sa ocupată. Chiar dacă nu era singur la masă, nu părea să fie foarte interesat de o discuție cu celălalt. În aceste condiții am știut că nu mă va observa și nici nu am insistat.

Îți recomand și ție să încerci o zi fără telefon, fără internet…să vezi cum te simți atunci când te deconectezi de la o realitate și te conectezi cu realitatea din tine însuți. Am observat că omul cotidian nu mai vrea să aibă timp de el, îl sperie ideea de a fi puțin singur, căci gândurile sunt atât de multe încât nu mai știe că adevărata viață se petrece dincolo de gânduri.

E ca și cum ai suna la un număr și ți-ar răspunde vocea ta interioară.

4 comentarii

Din categoria Lectii

4 răspunsuri la „Timp cu tine insuti

  1. Lacrima

    … daca am incerca o asemenea experienta, ne-ar fi teama de multitudinea gindurilor care ne-ar napadi … poate am fi depasiti de situatie si nu am sti cum sa facem fata …

    • Asta s eintampla in meditatie. La inceput te napadesc gandurile, esti invadat ca de un ori de albine care zumzaie dar nu te pot rani daca nu te lupti si nu fugi de ele. Si dincolo de zumzetul gandurilor se afla adevarata ta esenta…e nevoie sa fii puternic pentru a ti-o descoperi.

  2. Moi

    In acelasi timp , a sta prea mult cu tine insuti nu este periculos ? Eu sunt adepta catorva conversatii „la obiect” din cand in cand .

Lasă un răspuns

