La sfarsit de an…

IMGP5642

Atunci când încheiem un an din viața noastră, adunăm, scădem și tragem linie. Ce am făcut, ce n-am făcut, ce am adunat și cu ce am rămas de fapt. Și pentru că fiecare an trece la fel de repede ca un vis și pentru că nu am cum să-mi amintesc întregul vis, mi-am dat seama că nu rămân decât cu ceea ce am simțit în urma experiențelor și cu ceea ce am învățat.

Pentru unii sfârșitul anului coincide cu încheierea unui capitol din cartea vieții și începutul unuia nou. Pentru alții nu se schimbă nimic decât data din calendar. Nu putem delimita întotdeauna sfârșitul de început pentru că dintotdeauna sfârșiturile au fost în realitate începuturi…

După un an plin de experiențe și transformări, am tras linie, dar nu am tras și concluzii. A fost un an în care am crezut, am dăruit mai mult decât credeam că pot, un an în care am tras de mine și de alții, un an în care m-am revoltat, m-am luptat, am obosit, am căzut de multe ori, dar tot de atâtea ori m-am ridicat. Și după ce am obosit suficient, am acceptat…că totul este așa cum trebuie să fie. Abia apoi ochii mei au început să strălucească… Imaginea de mai sus reflectă destul de bine drumul meu Smile

Mulțumesc cerului pentru oamenii minunați pe care mi i-a scos în cale în acest an și pentru fiecare lecție învățată de pe urma drumurilor noastre intersectate. De la unii am învățat mai mult, de la alții mai puțin, de la unii am învățat Cum, de la alții am învățat Așa nu…dar prin fiecare întâlnire cu ei am descoperit ceva nou despre mine. Cel mai frumos este atunci când afli că tu nu ești ceea ce credeai despre tine, indiferent dacă aveai o imagine bună sau proastă despre tine, imaginea rămâne tot o imagine, la fel ca imaginea lunii reflectată în apă.

Și mai ales, îți mulțumesc ție, celui care mi-ai citit articolele timp de un an de zile, oferindu-mi astfel șansa de a împărtăși și de a-mi șlefui scrisul. Dacă am ajuns măcar cu un cuvânt la inima ta atunci mi-am îndeplinit misiunea, dacă nu…mai încercăm. Smile

Astfel, mai închei o etapă și merg mai departe, mult mai încrezătoare și mult mai puternică decât acum un an, dar lăsându-i vieții șansa de mă surprinde mereu. Abia aștept Smile

 

3 comentarii

Din categoria Lectii

3 răspunsuri la „La sfarsit de an…

  1. un an in care am capatat experienta 🙂

  2. Moi

    ” ..am tras linie, dar nu am tras și concluzii” .Interesanta tactica, eu una am tendinta sa fac exact pe dos 😉

  3. florentina

    Sa stiti ca a-ti ajuns la inimile tuturor cu aceste vorbe impecabile…kiss!

Lasă un răspuns

