Când îți alegi perechea…potrivită

cinderella-prince-with-cinderella-shoe

Lecții de viață primesc zilnic, uneori mai multe într-o zi, dar nu întotdeauna le notez. O sa-ți împărtășesc o lecție veche, dar mereu proapătă precum parfumul florilor de primăvară. Întâmplarea e una banală, însă plină de semnificații.

Într-una din zile îmi căutam o pereche de pantofi, nu voiam decât o simplă pereche de pantofi pentru că venise căldura, iar picioarele mele așteptau de mult să le dau o nouă pereche mult mai confortabilă care să le facă să se simtă bine. Așa că am căutat prin multe magazine, bineînțeles că m-au atras modelele finuțe și frumoase. Când le-am văzut eram convinsă că de data asta voi găsi ușor ceva pe gustul meu.

Dar spre surprinderea mea, perechile cele minunate și frumoase pe care le-am probat nu se potriveau picioarele mele. Parcă niciuna nu era făcută după forma tălpilor mele și toate mă apăsau când le probam sau îmi ieșeau din picioare. „Ciudat!” m-am gândit, „oare am eu niște picioare diferite?”.

Apoi am căutat pantofi mult mai scumpi numai să-i găsesc odată pe cei potriviți pentru că deja eram obosită după ore de umblat prin magazine. Dar nici cei scumpi nu se potriveau. Vânzătoarele ridicau din umeri. Și pentru că oboseala și iritarea începeau să crească, în primul magazin în care am intrat am și cumpărat prima pereche care mi-a căzut în mână. Am hotărât că mi se potrivește și am terminat.

Abia după ce am am început să umblu cu ei am constatat că mă strângeau și că i-am cumpărat degeaba, chiar dacă erau frumoși. Așa se întâmplă când nu-ți asculți corpul, în situația mea mesajul picioarelor era evident, dar n-am ținut cont. Ei bine, uite ce am învățat eu din toate astea…

Că în situații de alegere e nevoie să-ți amintești că nu ai doar minte care cântărește, ci și corp care îți transmite mesaje. Ascultă-ți corpul!

Că oricât ți-ai dori un lucru, dacă îl forțezi să se întâmple vor fi mari șanse să obții ceea ce în realitate nu îți doreai.

Că, printr-o comparație interesantă, dacă îți cauți perechea potrivită cu disperare s-ar putea să te înșele aparențele și să descoperi ulterior că nu ți se potrivește sau să te mulțumești cu ceea ce „îți pică în mână”, cu puțin (cu mențiunea că prin „pereche” poți înțelege ce vrei tu).

Și mai ales, că din alegerile proaste învățăm cel mai bine, chiar dacă prețul pe care îl plătim uneori e mare. În cazul meu, alegerile mai puțin inspirate m-au determinat să recurg la intuiție, curaj și încredere atunci când aleg.

În concluzie, alegerile potrivite le facem datorită alegerilor proaste anterioare…și atunci mai există oare „alegeri proaste”?

4 comentarii

Din categoria Lectii

4 răspunsuri la „Când îți alegi perechea…potrivită

  1. andrey_1

    da,intr-adevar ,draga scriitoare.De ce cadem? …sa invatam cum sa ne ridicam sus…mai sus,unde visam 🙂 de ce plangem? …sa invatam cum sa zambim,cum sa radem si sa ne bucuram. Felicitari tie !! 🙂

  2. Adrian

    Foarte frumoase cuvinte!

  3. Dorina Avramut(Chirila)

    „Când îți alegi perechea…potrivită”, se pare, nu ai de ales !?

    Si-acum , ca sa fiu mai explicita, am sa raspund la intrebarea: Ce este un iluminat ?

    Un iluminat este un „Zombie”, intotdeauna de gen masculin, constient de Sine si care in permanenta gandeste , actioneaza si materializeaza din perspectiva ECHILIBRULUI( Legea cauzei si a efectului).Iluminatul, care este mult mai mult decat un geniu, reuseste cu mintea plina, sa cunoasca Adevarul Absolut care nu exista si caruia, pe cale de consecinta, nu-i ajung cuvintele ca sa-l exprime.Oamenii de stiinta pot deveni iluminati, dupa cum si iluminatii pot ajunge oameni de stiinta.
    Egregorul pe care il genereaza iluminatul impreuna cu aplaudacii sai spiritualistici este burdusit de taine, revelatii, mistere si secrete de nepatruns si prin urmare posibil de etichetat NEBUN. Iata un motiv pentru a-l socoti apriori genial.

    PS Fiecare Adam(Tibet) pe Limba(Romania) lui piere, fie ea si „Lie Ciocarlie” !?

Lasă un răspuns

